Tuesday, January 4, 2011

Хэн ч аав болж болно. Гэхдээ...

ААВЫНХАА ЗVРХЭНД ШИВНЭХ VГС
Сайрхаж ярих аавын жишээ болоогvй таньдаа
Сайхан дууны vг зохихгvй аавдаа
Сайхан аав гэж хэлvvлэхгvй эцэгтээ
Сайн мууг нь нуулгvй илчилж, vнэнийг єчье!

    Ааваа та хоёр vрийнхээ хэзээ мэндэлснийг
    Ааваа та намайг юунд дуртайг
    Ааваа та биднийг хэрхэн амьдарч байгааг
    Ааваа та алаг vрээ хэр хайрлаж байгаагаа мэдэхvv?

Эрийн ёсоор эхийг минь та жаргаав уу?
Эхнэр минь гэж хань шиг хандав уу?
Эцгийн ёсоор vрээ гэж санав уу?
Энэ миний буруу гээд уучлалт гуйчихаад
Эргээд давтахдаа ухаараагvй гэж vv? Та

Ээжийг минь та олон удаа зовоож
Элэг зvрхийг нь нэг бус удаа эмтэлсээн
“Эвий” гэж биднийг бодож, итгэж таньтай ахин амьдрахад
Итгэлийг нь эвдэж, сэтгэлийг нь сэвтээжээ

Гэвч,
Ааваа би таны алдаанаас олноос олон газар луу нvvж, одноос олон нєхєдтэй болсон
Ааваа би таны алдаанаас архинд согтсон нэгнээс айгаад байхааргvй зоригтой болсон
Ааваа би таны алдаанаас амьдралын минь тvшиг болсон ижийгээ амьсгалах тоолондоо хайрлах болсон
Ааваа би таны алдаанаас буруу гишгэхийг андахгvй амьдралд, хєл алдахгvй амьдрахыг хичээх болсон


Ааваа таны нуруу, бєєр vргэлж євддєг шvv дулаан яваарай
Ааваа таны нvд євддєг болжээ холыг хараарай
Ааваа таны элэг євдєнє шvv архинаас л татгалзаарай
Ааваа таны сэтгэл тань євдєж, зvрх тань ганцаардах вий алаг vрсээ санаарай

Бичсэн энэ л  vгсээрээ
Бишгvй дээ алдсан таныгаа шvvх гэсэнгvй
Билэг оюундаа тунгааж нэг бодон
Биелэшгvй гэж бодсон амьдралаа
Бvтээж амьдраасаа гэж хvссэн юмаа

Таны охин Дєлгєєн-Урсгал...

1 comment:

  1. zurhnees garsan ug l zurhend hurdeg gedeg shu de saihan boljee

    ReplyDelete